Сервіси Веб 2.0
Сервіси Веб 2.0
Сервіси Веб 2.0— інформаційні технології, які дозволяють користувачам створювати та поширювати власний контент у всесвітній павутині(найбільше всесвітнє багатомовне сховище інформації в електронному вигляді: десятки мільйонів пов'язаних між собою документів, що розташовані на комп'ютерах, розміщених на всій земній кулі).
Web 2.0 базується на декількох старих, однак по новому осмислених технологіях:
- AJAX
- JSON
- SVG
- RSS
- XPath
- Canvas
Ці технології дозволили винести веб на якісно новий рівень, однак потрібно усвідомлювати, що самі по собі дані технології не є революційними, революцію Web 2.0 зробили методики використання даних технологій.
Складові компоненти.

Одночасне поширення аудіо-та відеоінформації на різноманітних сторінках або web-сайтах, зазвичай, за допомогою технологій RSS або Atom. Принцип полягає в поширенні заголовків матеріалів і посилання на них (наприклад, останні повідомлення форумів, тощо). Спочатку ця технологія використовувалася на новинних ресурсах і в блогах, але поступово сфера застосування розширилася.
Mash-up
Mash-up — сервіс, який повністю або частково використовує як джерело інформації інші сервіси, що дає користувачеві нову функціональність для роботи. У результаті такий сервіс може також стати новим джерелом інформації для інших mash-up-сервісів. Таким чином утворюється мережа залежних один від одного сервісів, інтегрованих один з одним. Наприклад, сайт пошуку нерухомості з інтегрованими картами Google Maps в результаті є новим, зручним сервісом, за допомогою якого кожен користувач може відразу побачити всі пропоновані для продажу будинку на карті. Цей приклад показує ще один принцип Веб 2.0 — можливість збирати свої додатки з чужих компонентів точно так само, як збирається ПК з окремих комплектуючих.
Мітки (теги)
«Розумні (динамічні) помічники»
Використовуються технології, що дозволяють під час користування сторінкою надавати користувачеві потрібну інформацію, враховуючи його(або загальний) досвід користування даним сайтом.
- випливаючі підказки
- автодоповнення
- «розумний пошук
Використання розробок, які дозволяють створювати співтовариство. В поняття соціалізації сайту можна також включити здатність індивідуальних налаштувань сайту і створення персональної зони (особисті файли, зображення, відео, блоги) для користувача, щоб користувач відчував свою унікальність. Заохочення, підтримка і довіра «колективному розуму». При формуванні співтовариства велике значення має змагальний елемент, «репутація» або «карма», які дозволяють співтовариству саморегулюватись і ставить користувачам додаткові цілі присутності на сайті.
Приклади проектів веб 2.0
Коментарі
Дописати коментар